Webmail icon

Delen via LinkedIn
<< Terug
 

Support

De standaard support van NetTelligence

NetTelligence biedt vanzelfsprekend support op al haar internet-oplossingen. Bij onverhoopte problemen kunnen klanten op de website inloggen en een supportverzoek doen. Voor noodgevallen staat er op de website een noodnummer vermeld wat gebeld kan worden.

Een gratis service van NetTelligence is het bewaren van dagelijkse backups voor één week. Voor het geval dat bijvoorbeeld één van uw medewerkers per ongeluk de verkeerde webpagina van de website verwijdert.

Veelgestelde vragen

  • Ik begrijp niet goed hoe deze functie in het onderhoudsprogramma werkt
    In het onderhoudsprogramma zelf vindt u rechtsboven een menu-item "Help". Indien u daarop klikt, krijgt u een handleiding te zien van alle functies van het onderhoudsprogramma. Mocht dit uw vraag niet beantwoorden, dan kunt u inloggen op deze website en een supportverzoek doen. In dringende gevallen kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
     
  • Ik ben het wachtwoord voor het onderhoudsprogramma vergeten
    Indien u inlogt op deze website, kunt u uw inloggegevens nazien.
     
  • Hoe kan ik mijn e-mailaccount instellen?
    Klik hier voor Outlook Express (XP)
    Klik hier voor Outlook 2003 (en klik op "Een e-mailaccount toevoegen")
     
  • Ik kan wel e-mail ontvangen, maar niet verzenden
    Het verzenden van e-mail verloopt via de verbinding (mailserver) van de leverancier van uw internetverbinding (ADSL, kabel, ...). Als interne oorzaken (zoals de configuratie van een virusscanner/firewall/router) kunnen worden uitgeschakeld, kunt u het beste contact opnemen met de leverancier van uw internetverbinding.

Heeft u nog andere geschikte vragen voor deze rubriek, dan kunt u deze insturen op: faq@nettelligence.nl

 
Trefwoorden: internet support, ondersteuning